joi, 19 februarie 2009

iNTERMEDIAL

Imaginal

“O forma raspandita de incultura e citatul standardizat.
Nu citesti Blaga, dar stii
ca vesnicia s-a nascut la tara,….”
Andrei Plesu, Despre ingeri

Chiar daca lumea s ar face
praf, am putea vedea stirea la …….TV!

Coroana de aur a fost inlocuita cu coiful de hartie, si una si cealalta si au pierdut identitatea. Nu mai credem in nimic… se spune, doar in fortele proprii…, deobicei cand auzi acest tip de afirmatie, persoana care a “debitat”, este dependenta de un psiholog…., si asta si-a pierdut identitatea. Inca un suflet pierdut, se spunea odata, dar cine mai stie, sau gandeste astfel. …………………………………………………………………………………………………………………..
esti
Omul acu’ numai are origini, el are pedigree, inainte doar un animal avea asa ceva……Dar sa terminam cu lucrurile ilare ca ne- am cam saturat de ele, cel putin eu. Tot timpul (artistul) protesteaza si face discursuri ironce, ca e la carciuma, ca e in atelier, la un vernsaj sau are expozitie. Suflet, inima, cer, aripi, inger, daimon, calugar, imaginal,
Intermedial

Ne vindem sufletul cand mergem la piata, cand urmarim stirile, cand mergem cu autobuzu’, cand ne ducem la WC-urile de “unica folosinta, cand citim ziare de cinci mii, cand mancam shaorma sau cartofi de la “mec”, cand “vb p mes”, cand deschidem siteuri de culoare roz(moz), cand trecem pe langa “una buna”, cand trecem pe rosu, …………………………………………………………………………………………………………………!
Am uitat sa ne luam puncte de reper! Decand nu ne-am mai luat ca punct de reper, CERUL? Am renuntat sa mai cerem ajutorul, si de la oameni, dar ce sa mai zic de la o entitate care traieste in eter si este la fel de usoara ca el. Am inceput sa inlocuim ingerul cu obiecte banale care, cica ne poarta noroc, ne salveaza din situatii imposibile. Mundus imaginalis: a incetat sa mai existe in noi……pacat!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu